Skansens julmarknad och Julbord på Blåporten

Heeeeej !! Har inte kunnat blogga på hela dagen , för jag har varit på skansen med Mamma , och några fler . Det var kuligt :-)) vi var på skansen julmarknad och så såg vi en eld och is show , den var bra det var tre is skulpturer. Ur två lite mindre kom det eld ur lite ibland och den tredje hade dom lagt halm på och satt eld på det ! Det var fint , men jag höll på att frysa ihjäl mina tår var som isbitar !! Vid sex skulle vi äta julbord på blåporten , det var mysigt .
Först fick man glögg och pepparkaka , ( jag drack alkholfri glögg ) . Sen var det fisk , jag tog lite olika sorter av lax , lax är gott tycker jag ! Sen blev det varm mat , jag tog köttbullar prinskorv och det som tillhör ett julbord . Eftretten var jättegod det fanns typ 1000 olika saker man kunde välja mellan jag och tuva smakade nästan allt :) haha

bilder från dagen kommer senare * tror jag *

Juste jag tror jag ska göra en ny design en enkel , för sanna ( www
.sannasrum.blogg.se ) ska göra en design till oss nångong i nästa vecka

/ puss och kram claudia



Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback