Julafton .................................. snart

Heejheej !!

Vid halv tolv åkte jag till pappa som bor i Årsta , han har nyss flyttat in och det har blivit jätte fint  ! Han har typ 300 kanaler
( överdriver inte ) ! Så vi kollade på en film som heter Blue Sky . Den var bra och lite sorglig . Sen vid halv tre tror jag , åkte vi ner på stan . Jag skulle köpa ett par leggings , och ett par benvärmare som jag ska ha imorgon det e jätte fint ihop så jag kan lägga in en " Julaftons outfit " imorgon ! Sen gick jag och pappa till Hötorgshalen , för pappa skulle köpa mat tillimorgon sen så gick vi till PUB . Och jag visade vad jag önskade mig , så sa pappa att jag fick gå iväg haha han skulle ju köpa nåt till mig , Så få köpte jag presenter till Mamma o Pappa , kräm till båda :p
Sen träffade vi Colin Carolina och Mamma . Mamma skulle till Br för att köpa en present till min gudmors son Davis.
Carolina och Colin ville kolla på julskyltningen , typ tredje gången jag ser den ! Haha.
Nu har jag precis ätit spagetti , och kollar på singin bee .

Jag kan inte fatta att det är Julafton imorgon , jag längtar sååå himmla mycket !!
gör inte ni det ?! Fast det känns inte som det är julafton lr vad tycket ni ? kommentera !

http://images.rottentomatoes.com/images/movie/coverv/80/169280.jpg

Claudias


Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback