sry <33

Hejhej asså förlåt att vi nt har skrivit på länga men asså jag hinner inte me bloggen längre men jag ska försöka komma ikap.
I dag har jag varit med Renee min bästavän och hon ska ju åka i morgon och jag hann´inte riktigt säga hej då till henne saknar henne redan.
Men i dag med renee så kollade vi på en film som heter Wildchild tror jag och den va ass braa ni måste se dej den handlar om en tjej som flyttar till en skola i England och hon har typ inga vänner först sen får hon det asså hon är en biatch och såå. aa men ni får kolla på den hah. Nu sitter jag här och såå. Vad har ni gjort i dag då ??
Mina kusiner är här måste vara lite tyst för båda sover tror jag men det är en som är 4 år måste va lite tyst hah man vill ju inte väka dom. Jag hoppas att jag & Claudia kommer sriva lite nu.

Hej då
 

Kommentarer

KOMMENTERA:

Design:
- Denna tjej har gjort min design.

Reklam:
- Reklam undanbedes, och jag hoppas att ni respekterar detta.

Övrigt:
- Blir jätteglad för kommentarer.
- Var snäll och kommentera inte anonymt, då kan jag inte svara dig direkt. Som URL-adress fungerar din bilddagboksadress.
- Tänk på att ingen är anonym - jag kan se din IP-adress.
- Elaka kommentarer kan du hålla för dig själv!

Skriv ditt namn
Vill du bli ihågkommen?

Och gärna din e-postadress (bara jag ser den)


Har du en blogg? (bilddagbok går också bra!)


Vad vill du säga?


Trackback